söndag 19 september 2010

Mina dagar

Torsdagen avlöpte då med att jag träffade Anneli i Emmaboda, satt och pluggade på datorn och fick en massa hjälp av en underbar Rene. Tog en svänga inom mor på hemvägen, hem och satte på nytt tyg på mina två nya stolar, körde sen upp och hämtade mer färg hos Lasse.

Sprejade och donade och anser mig väl dem klara nu då!

Fredagen hade jag absolut ingen lust att plugga, så det blev att städa och tvätta all den tvätt jag samlat på mig. Tog det sen lugnt och vid 6-tiden ringde då Micke och undrade om han fick komma! Självklart, tittade på tv, tog oss en öl och drack en flaska Whiskey, ja just det. Till problemet då, nu kunde han ju inte köra hem. Ha ha, gott med nattgäst!

När Micke då kört hem, blev det till att röja upp för sen kom nästa gäng besökare. Pappa, Axel. Birthe. Alex och Tina kom inom för att se min lya lägenhet. Trevligt!

Vilade soffan en timme och sen in till Agnes för att hjälpa henne med lite mat som vi skulle ha på kvällen. Lisa och Ante dök upp vid 7 och då vankades det smarrig mat. Spelade spel och vid halv 12 var det jag som knallade hemåt! Trööööttt!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: