tisdag 21 september 2010

Oj, oj oj

Söndagens innehåll var väl att rösta och att plocka kantareller. Fick ihop ett par som jag sen rensa och förvällde. Sen var det väl mest lugna gatan hela dagen.

Måndagen blev det mer “måste” så Agnes, Adde och jag bar ner våra sommarmöbler i källare, källare och källare. Stampad jordgolv med höneburar och grisfållor. Steg in i slutet på 1800-talet kan man väl lugnt säga. Resten av dagen ägnades åt mina läxor.

Har konstaterat att jag har svinkalla golv här i lägenheten, inte för att det är modernt men kanske praktiskt, får nog fanken lägga in heltäckningsmattor i sovrum och vardagsrum. Har redan smäckt ett antal av de 1300 värmeljusen jag köpt på IKEA, och tjurig är jag också! Här ska inte på någon värme förrns 1a oktober!!

Idag upp tidigt, närmare vid 06.00 och mörkt som i grisaröva! En lugn frukost och sen en dusch och vid halv 9 börjar då min skola igen!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: