torsdag 18 juni 2009

Dag före midsommarafton

Igår träffade jag mitt goa barnbarn och dotter och måg förstås. Han livar upp de grå den grabben, barnbarnet alltså. På kvällen kom Marie och fikade och idag har jag handlat, städat, plockat och packat. Ska börja jobba vid 4 och ska sova i Skruv i natt. Jag önskar Er alla en Glad Midsommar, för det skall jag försöka att ha.

Hjärtat mitt slår lite märkligt idag och har väl även lite ångest, tycker numera inte om storhelger, men förr bara älskade jag dem. Hade väl rekord i tomtar och julpyssel, hädanefter för man väl anstränga sig lite för Liams skull. Öland vid midsommar brukar vara roliga, men vem vågar sig dit när man vet vilka som ska dit? Inte jaaaa. . . .

1 kommentarer:

Zizzi sa...

Jag kan också få lite ångest vid storhelger, det är nog ganska vanligt?!
Lycka till i min tävling!
Kram cissi

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: