tisdag 16 juni 2009

Tis 16e juni Harry Lau 70 år

07.00 Förbereder mig ännu en gång för att ge mig in till stora staden. Idag ska jag plocka bort alla mina sladdar och göra ett EKG igen. Har fått skriva ner allt jag pysslat med under mina 24 timmar och all min medicin jag tagit. Typiskt att testet egentligen skulle hamna under just de två dagar jag är ledig, men det visar väl sig ändå om det är nåt fel.

Nu är det slut med att tycka synd om sig själv. Nu ska jag leva livet igen, tror jag, om jag är redo. Har mitt  sommarjobb att se fram emot, se hur Liam utvecklas och så har vi ju då pappis 70 årskalas. Mia, Ann och jag åker till Malmö i början på augusti, sem i 4 dagar. Då ska jag än en gång träffa min idol, Benny Rosenqvist. Får se vad han har för spännande att förtälja denna gång och att han ska få svara på mina frågor, många frågor. Skriver vidare. . . .

1 kommentarer:

Agnes sa...

Hoppas det går bra hos farbror doktorn!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: