lördag 20 juni 2009

Midsommardagen

Är trött och sliten idag. Var en hård fest hos Inger och Leif igår. Tony kom dit och det piggade upp mig lite. Orkade inte mer vid 1-tiden, gick och la mig. Nu ska jag bara ta igen mig och sen duscha och ge mig iväg till pappas 70-årskalas i Skruv. Ska inte ta en droppe i dag, min kropp orkar inte. Mitt hjärta sa till idag och jag vaknade med ångest igen. Funderar, funderar och funderar, inte lätt att stänga av en hjärna. Önskar att han kom hit så att jag hade fått ett avslut, känns inte som jag har fått det men han anser nog det. Lätt för en del att bara gå vidare och det är väl tur för dem. Jag kan väl bara uppmuntra mig själv med att han säkert också och förhoppningsvis mår skit. Han hade lätt för det, må skit för sin egen del, för andras del och har skuldkänslor i allt.

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: