måndag 15 juni 2009

O nu blev det natta

Har grejat och donat i efm, har tom hunnit sova en timme. Blev bjuden på fest midsommarafton och det kan man väl inte tacka nej till. Adde har varit med en kompis hela dagen, så ensamheten har varit min. Har i .och för sig snackat med mina trevliga och söta grannar ikväll, alltid nåt som livar upp tillvaron.

Funderar på mitt lilla hjärta och vad det kan vara för fel på det. Jag gick ner 20 kg ganska snabbt, skulle egentligen bara bli 12 kg, men mår man skit så rasar man nog ändå. Nu har jag äntligen fått tillbaka lite matglädje igen.

Sen har jag ju vunnit 7 miljoner, ja jag har ju inte pengarna i handen än men de kommer!! När rätta raden dyker upp på lotto. Då blir det en motorcykel till svärsonen, ett hus till Agnes och Adde vill nog ha en liten tatuering. Liam får en elbil och själv köper jag en Corvette, en röd med cabbe. Ja, drömmar måste man ha, men allt kostar pengar. Skulle oxå gärna vilja resa till England, Skottland och Irland. Tänk att få bila runt och se alla spökslott och sova över på gamla pubar. Det vore livet för en tant på 47. Är ju väldigt intresserad av det andliga men vissa tycker väl att jag blivit prillig av det och vad är det för konstigt med det? Jag vill gärna ha en hum om vad som ska komma i framtiden och meningen med mitt liv. Fortsättning följer. . .

2 kommentarer:

Agnes sa...

Hej tant! Jag har ordnat en tävlingsblogg till dej nu, en sån som jag har. Är det tävlingarna på den som du också vill vara med på eller? Jag ska se om jag får lite tid över ikväll/inatt så ska jag tävla åt dej tills jag lärt dej hur man gör:) Kram!

Agnes sa...

Här är din tävlingsblogg:

http://annelitavlingsblogg.blogspot.com/

Har gått med i 13 tävlingar åt dej men får fortsätta senare eller imorgon. Det tar lite tid det där:)

Krmis

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: