söndag 28 juni 2009

Sön den 28e juni

Jaha, den här helgen har man jobbat ett 25 timmars pass. Underbara människor, att få dela deras vardag är fantastiskt och jag behöver verkligen det här. Det ger mig något jag måste lära mig: tålamod och förståelse. Den ene gulligare än den andre och jag hoppas att jag också blir en bättre människa av det här.

Har börjat min medicinering mot mitt “brustna hjärta” och det känns redan bättre eller så kanske det är så att jobbet och mitt självförtroende har ökat avsevärt. Tack Skruv!

Har sovit hos pappa och Lucja två nätter och det har varit skönt när man haft så jobbiga pass. Idag när jag hade delad tur så körde jag till Broakulla och träffade Agnes och Simon och Liam. Passade även på att hälsa på Arne och mamma. Vi planerade lite för vår minisemester som vi ska på imorgon. Mamma och jag ska till Öland i två dagar och bara ha det gott. Var hemma vid halv 10 ikväll och jag har packat och vattnat alla blommor. Hann träffa Adde 2 min innan han stack iväg med kompisar. Ska nu lägga mig och läsa aftonbladet och sen drömma om HONOM!

2 kommentarer:

Agnes sa...

Hm, "HONOM"? Nu blir man lite nyfiken..
Kramis

Anonym sa...

Han som kommer, han som kommer lilla gumman, men jag minns inte ett skit av min dröm inatt.kram

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: