onsdag 24 juni 2009

Onsdag 24e juni

Snackade med mitt underbara medium Birgitta igår, fick en tid hos henne på torsdag för en sittning och Adde ska med eftersom han är lite nyfiken på henne. Förhoppningsvis en fin dag på Öland med en god middag. Har många frågor till henne och ska även ta med ett foto och se om hon kan läsa ut något av det. Vill veta, vill veta! Vi ska bre mackor och ta med en liten picknickkorg. Har inte varit på Öland i år och jag som var där jämt förr, har väl för mycket minnen därifrån.

Igårkväll fick jag hämta Adde på pizzan och vi hann att prata en stund innan läggdags. Nu på morgonen har jag bara suttit inne på bloggen men ska väl förhoppningsvis hinna med något annat också. Ska även försöka tvinga ut mig i den härliga solen ett par timmar innan dusch och sen iväg till jobbet igen. Sååå skönt med ett jobb, hinner absolut inte tänka några andra tankar eftersom mediciner, sprutor, listor och pensionärerna behöver sitt. Synd att man inte kan och orkar jobba dygnet runt bara.

Hinner kanske med att skriva lite ikväll också, om jag orkar. Ha en bra dag! Anneli

2 kommentarer:

Agnes sa...

Åh, vad mysigt det låter. Vill också följa med:/
Kramis

Anonym sa...

Du o jag kan åka en annan dag när jag e ledig så kan Simon passa Liam

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: