fredag 26 juni 2009

Fre 26e juni

En underbart vacker morgon. Adde sover och jag bloggar. Ska snart duscha och packa för jag ska bo i Skruv hela helgen. Idag jobbar jag från halv 4 till halv 9 och lördag och söndag delad tur på 10 tim vardera. Jobbiga pass, men roliga.

Fick svar från min läkare igår, mitt långtids EKG såg bra ut, men jag ska fortsätta ta min medicin, Ja, jösses, den har jag ju inte börjat med än. Får väl bege mig till apoteket idag och hämta den. Birgitta menar att jag hela tiden känner av någon annans ångest och att jag måste lära mig att skicka tillbaka den för då kommer jag att må bättre.

Det här med att vara känslig och gråta för minsta lilla, ja det kommer så fort man fött sitt första barn. Man blir känslig för allt, sen när barnen är så stora att de klarar sig själva så är man känslig av allt man varit med om, när man inser vad man faktiskt varit med om fast det kanske beror på åldern. Det bästa är att vara ärlig och erkänna sina misstag och jag tror faktiskt att man mår mycket bättre av det.

2 kommentarer:

Agnes sa...

Konstigt att inte Birgitta nämnt sin mamma tidigare. Henne skulle jag vilja träffa! kramis

Anonym sa...

Ta det per telefon! Jag har fått hennes telenr. Kram mamz

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: