lördag 21 augusti 2010

Trötter

var jag igårkväll, förresten hela dagen!

Mitt kvällsbesök på torsdagskvällen stannade till halv 1 och vi fikade och snackade.

Tidigt iväg till Lenhovda och Marie för fika och fick ett jättefint vitt skåp, vidare sen till Hovet och fixade min söte, vackre bil och som väl var ett litet fel, en “givare” som blev bytt, så nu går han som på räls igen.

Upp sen till Lessebo med Adde som skulle till arbetsförmedlingen, som var stängt! Tog en fika och sen hem och vilade soffan. Middag med ungarna och sen fotboll i Kosta. A-laget och Kosta-Johansfors. Stackars lilla Kosta som blev krossade med 5-0.

Ja, något att säga om mannen. 54 år, barn 2 st, singel i nästan 20 år(vad är det för fel där då?), inget vad jag kunde märka, trevlig, snäll, men det är inte honom mitt hjärta bankar för, sorgligt nog! Finns en annan. . . . som inte vill ha mig! Hu hu!

Tiden får utvisa och tillfällena! Önska kan man ju!?

Morgonen började bra idag! Någon har snott min brevlåda eller flyttat den utan att jag vet! Nya kostnader?

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: