torsdag 19 augusti 2010

I´m back, I´m back. . .

into my little blogg, you know!

Bara att hoppas på att ni har haft en bra semester för nu är det min tur att ha det, ett litet tag i alla fall.

Min sommar har varit fylld av Öland och jobb. Har åkt HD två gånger, flyttat och köpt ny bil, den gamla dog!

Har haft en fot i Skruv, Öland och Kosta och i röran inte känt  mig hemma någonstans, men äntligen har jag kommit in i mitt nya vita, tjusiga hem och trivs som fisken i vattnet!

Och. . . det har visst trillat in en man i mitt liv, halkade in skulle man väl kunna säga, Ingers fel, Ingers fel. Får man inte den man vill ha får man väl tacka ja till de som är intresserade av mig! He he!

Kan ju inte tvinga någon att bli ihop med mig bara för att jag har ett brinnande intresse, kan väl ha lite kul under tiden? Och vänta kan man ju alltid! Eller kanske inte, vet varken ut eller in jag heller tydligen! Den som lever får se och om någon nu undrar så är han från Emmaboda! Jaaaa, han också! Talar kanske om mer senare, om jag får den lusten! He he!

Min son kom hem idag, men flyttade raka vägen in till Agnes och Simon. En paus tills han ger sig iväg igen och det vill han ju, till Stockholm. Får väl se hur det blir med den saken! Hepp hepp!!

2 kommentarer:

Anette Jenkins sa...

Äntligen. Berätta mer om mannen....Kram Anette Jenkins

Sandra sa...

Det var på tiden....har saknat dig o din blogg. Hepp, hepp. Vi ses nästa vecka PUSS !!!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: