söndag 22 augusti 2010

Fullmatad söndag

har det varit! Gårdagen innehöll besök av Karin och Inger och sen var det bara tråkigt, tills vi tog en omgång kortspel hos Agnes och Simon.

Idag har Adde och jag sorterat prylar och burit på hans lådor som skulle med till nya lägenheten och det var svettigt värre!

Var i Broakulla och fikade med Arne och morsan, hem och handla och dags för lite middag. Vid halv 8 fick jag den äran att skjutsa Adde till Nybro till sin date!! Och passade på hemvägen på att stanna till hos Peter och fikade. En beundrare!! Men ingen jag vill ha, dessvärre!

Även om man är den vackraste kvinnan i Världen, har massor med pengar, en snygg SAAB så är det ju inte alltid ens kärlek är besvarad! Hemska tanke, han kanske är förtjust i någon annan? Eller är jag så ointressant?

Märkligt att man alltid ska springa på karlar som man blir intresserad av och som man inte får gensvar av, men förutom det kan du ha en skock efter dig som inte intresserar dig det minsta! Hur fanken är kärleken bara funtad? Man läser om den enda sanna kärleken, den rätta och om giftemål. Inte fanken kommer jag att bli gift i detta jordelivet, men vad gör väl det? Man bevisar väl inte sin kärlek genom att gifta sig? ,  Är så nöjd med att vara särbo (är ju inte ens det nu), men jag menar . . . om man skulle fastna. . . då nöjer jag mig med det!  Tålamod. . . . han kommer snart. . . . den rätta! Fan, sov med dig nu Anneli! En ny dag i morgon med nya möjligheter!!

2 kommentarer:

Agnes sa...

En vacker dag så står han där - när det är dags!

Nadine sa...

kärleken finner du när du minst anar det:) (eller på e-kontakt där jag hittade min:D

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: