fredag 27 augusti 2010

Onsdagens skolstart

Var det då dags för, gick här hemma och väntade och väntade eftersom skolan inte började förrän halv 3. Tog istället en runda till mor, ner till Emmaboda och kollade gardintyger och sen dags för skolan. Var där ca 1,5 timme, hem till Karin med lite prylar hon köpt av mig, därefter systemet, tygaffären igen och in till morsan på hemvägen eftersom hon lovat mig rotmos som jag fick med mig hem.

Sen kom då Ann och Mia och de hade med sig Thaimat som vi åt, snackade och “kände av”. Typiskt, tror ni jag kunde sova den natten? Inte då, här är det andar så det smäller om det och inte kul att få veta att de står vid min säng! Vet också att en man har hängt sig på min vind mitten av 1800-talet! Najjs!

Torsdagen inleddes med tvätt och sen vid halv 10 kom då Sandra. Fikade och blarrade bl a om hennes stora gravida fina mage. Kuul!

Efter hennes besök dalade jag ner i sängen, sov mestadels hela eftermiddagen och natten. Precis slut  i kroppen och nåt skit på gång. Var yrslig, mådde illa och var trött! Men idag mår jag mycket bättre!

Har varit ute och donat, haft Liam hos mig och sen var vi ute och gick en runda. Har dammsugit och nu väntar jag egentligen bara på att klockan ska bli 7 så man kan börja festa och se om det dyker upp några inbjudna! Verkar inte så just nu i alla fall!

Heltidsplugg? Ah, jag börjar på måndag!!

1 kommentarer:

Marie sa...

Vadå,inbjudna?
Vi hade kommit,utan prut!?
Äe det i kväll?????
Skojar bara,ha det bra,kära vän!
O,andar,men du är beskyddad,ta det så. Kände ju också av det innan jag sa något till dig. Men lugn ,de vill bara väl!
Lugn o fin nu ,det är bara att acceptera att det är så!
Du kommer att ha nytta av det sen,jag lovar.
Förståelse bl.a-finns faktiskt de som inte tror på detta,men jag vet o är inte ett dugg förvånad.
Men eftersom du vet att det finns behöver du ju inte vara likadan tillbaka.............. Ta det med ro. För du vet ju,mycket mer än vi andra anar.
Varför vara rädd-då tror man ju att det finns något annars hade man ju bara skalat av detta från "skinnet". Kom ihåg att rädsla döljer något ,helt annat...
Kram från
Marie o Ove

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: