måndag 23 augusti 2010

Ännu mer fullmatat

har det visst varit idag. Städat och tvättat min lille SAAB, skurat verandan, varit i Lessebo och Kalmar och IKEA. Det blev nya köksmöbler, kuddöverdrag, ramar och filtar. Hem, då kommer Lone med god kantarellpaj och vi satt ute och fikade. När hon kört ringde goe Marie och ville komma. Hon hjälpte mig att sätta ihop stolarna, vi fikade och sen kom Agnes och Adde in och hjälpte mig med bordet.

Blir så jävla trött ibland, ska för all del inte klaga, vänner har jag! Jag vet vilka som är mina äkta vänner och jag vet också vilka som är mina ytliga vänner! Men att försöka ordna något det är toppen, när en efter en droppar av för andra, viktigare vänner som har fest! –Åh förlåt, det är så rörigt just nu, kommer inte ihåg vad vi bestämt, åh nu fick jag dåligt samvete!!! Ibland undrar jag varför folk inte vill umgås med mig, har bott i Kosta i 12-13 år, men vilket helvete att komma in bland folk och få vänner!! OK, det är mig det är fel på !!FÖRLÅT!!

Säger bara en sak, kyss mig i röva! Men jag klagar inte, bara vad jag känner just nu och allt blir så mycket bättre, det vet jag! Ska inte klaga, har ju fått en ny mobil idag, förbättrat mitt hem, fått umgås med mina goa ungar, fick posten(trots att jag inte har någon brevlåda), och mina vänner, ni som jag vet finns och till Er säger jag: Jag älskar Er!

Jag är tacksam för allt jag har i mitt liv och allt som komma skall! Och jag önskar. . . . jag önskar. . . .

1 kommentarer:

Anette Jenkins sa...

Fattar inte hur du orkar. Jag blir utmattad bara jag läser det du hinner med på en dag :-)) Ha det gött. Hoppas vi syns på söndag. Ska försöka få skjuts. :-) Kram Anette J

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: