måndag 4 oktober 2010

Stark som en karl. . .

Vaknade halv 8 idag och började på med att måla mina 9 ljusstakar efter frukosten, men blev avbruten av mor som ringde och ville komma. Mor, Agnes och jag tog en fika och snackade lite och sen försvann de.

Jag pluggade, målade, duschade, målade och pluggade. Solen sken ju i dag, så lusten att gå ut och göra nåt blev triggande, precis som om jag aldrig gör nåt, men i alla fall.

Slet ner lite humle från taket, in och lånade Simons skruvdragare och sen blev det fart på kärringen!  Fyllde på grus under mitt vingliga golv och sen fick jag till sist upp mina två altanväggar! –Fy fan, vad jag är bra! Hurraaaa!

Adde har varit inne några vändor och snackat idag och min lille gullebulle kom och hälsade på! Vet precis vad mormor har för gott i kyl och skafferi! Fortsatte plugga och målade klart mina ljusstakar.

Nu e jag trött som en liten gris och sängen hägrar! Here I come!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: