tisdag 5 oktober 2010

Skoldags

Steg upp kvart över 6 idag och det var riktigt mörkt och trist! Gav mig sen av till skolan och hade psykologi och dator.

“Speglar man sig” i andra människor? Isåfall är jag ingen bra människa! Irriterar mig som fan på en i min klass, en äldre dam och hon får minsann inget CSN bidrag, hon jobbar, hon har jobbat med det och det, upprepar hon, så fort hon får tillfälle. hon är längst i sina uppdrag och hon har minsann 2 tentor nästa vecka och allt detta säger hon med ett självbelåtet leende! Usch, hoppas inte jag är sån!

Blev i alla fall ingen föreläsning i dag så jag drog vidare till mamma där även Agnes befann sig. Mamma hade fått för sig att hon ville ha andra färger på sovrumsväggarna så det var bara att sätta igång.

Hem och plugga! Fick sen ett gulligt sms av Micke, jag log med hela ansiktet i min ensamhet, sms:ade igen och sen ringde han! Hujamej, så gulligt.

Fortsatte kvällen med att titta på Desperate housewifes med Agnes och sen natta igen!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: